Friday, March 21, 2008

သူ

သူ႕ေၾကာင့္က်ေနာ္
ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ရတယ္။
သူေၾကာင့္က်ေနာ္
၀မ္းနည္းခဲ့ရတယ္။
သူေၾကာင့္က်ေနာ္
ငိုေၾကြးခဲ့ရတယ္။
သူေၾကာင့္က်ေနာ္
ဆံုးရႈံးခဲ့ရတယ္။
သူေၾကာင့္က်ေနာ္
ၿပံဳးခဲ့ရတယ္။
သူေၾကာင့္က်ေနာ္
မုန္းတီးခဲ့ရတယ္။
သူ႕ေၾကာင့္က်ေနာ္
ခ်စ္ခဲ့ရတယ္။
တစ္ကယ္ေတာ့
သူဟာ က်ေနာ့ရဲ႕
၀ိဥာဥ္တစ္ပါးပါ...။။။

2 comments:

Emily said...

အရိုးရွင္းဆံုးဟာ အဆန္းဆံုး အလွတရားပါ။ ကဗ်ာေလး ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း လွပါ၏။

ေႏြမုန္တိုင္း said...

မသိလို႕ေမးတာေနာ္.............................
အခုအဲဒီ၀ိဥာဥ္က ဘယ္ကိုလြင့္ေမ်ာေနပါလိမ့္
:D